«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

دلیل محکومیت لیلا بلوکات به ۱۰ ماه حبس + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۴۹۶۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
دلیل محکومیت لیلا بلوکات به ۱۰ ماه حبس + جزئیات
در حکمی که برای لیلا بلوکات صادر شده است، علاوه بر محکومیت‌های احکام مشابه قبلی، تحمل حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان نیز اضافه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی کوهیان، از اعضای کمیته پیگیری وضعیت بازیگران و هنرمندان بازداشتی در پیامی توئیتی خبر از صدور حکم برای لیلا بلوکات داد و نوشت: حکم یک سال زندان برای لیلا بلوکات، بازیگر صادر شده است.

به گفته وی، در حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزیی، علاوه بر محکومیت‌های احکام مشابه قبلی، تحمل حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان نیز اضافه شده است.

بر اساس اخباری منتشر شده دلیل حکم حبس لیلا بلوکات، رعایت نکردن حجاب و انتشار تصاویر بی‌حجاب خود در شبکه‌های اجتماعی بوده که سبب شده به ۱۰ ماه حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان محکوم شود.

حکم کامل لیلا بلوکات

دو سال ممنوعیت از فعالیت در رسانه‌های فراگیر از جمله پلتفرم‌های داخلی و خارجی فعالیت‌های نمایشی و بازیگری و تبلیغ‌گری در فضای حقیقی و مجازی، ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور، ۵ سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی به صورت مستقیم یا با واسطه، مطالعه و خلاصه نویسی یک کتاب ظرف یک ماه و ۱۰ ماه حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان که ۶ ماه آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است.

 

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->